Selamat Datang,terima kasih sebab sokong belog Wahida Ayob Story

Thursday, August 22, 2013

Aidilfitri tiba lagi

alhamdulillah 30 ramadhan telah berlalu ~
 :: bulan-bulan pusa nie kadang-kadang meguji kesabaran terlampau....yang paling pentttttingggggg!!!!!
setiap pagi aku akan menapak megusuri tangga untuk menuntut ilmu...>_<
almaklumlaaa, pagi2 otot masih ingin tidur..haha..
 tapi yang sweet nyer~ dapat juga wiwid jumpa kakak angkat wiwid~

I'm miss u kak anna!!!

 tpiiii yang paling penting dalam hidup kita yang pasti "family" aku dapat juga buka puasa ngan diorang ....
best thaw bebuka dirumah dapat mkn banyakkkk..huh! sedapp woooo ^_^
 to my lovely mom & dad ,i really love u alls~

aku blik seminggu sebelum raya so dapat la buat kueh raya~ bkn setakat dapat siap dapat mkn lagi...haha


berakhir la suda ramadhan Al-Mubarak kepergian mu selalu ditangisi tpi ketibaan Syawal yang dinanti..hehe
aku beraya dikampung halaman..seronok beraya dikampung sbb ramai sanak saudara~
bleh dapat duet raya bnyak2~ kalau aku kayaaa hari-hari aku raya!

yang palng penting my cousin kasi duet raya~

seronok raya tahun tak henti orang datang uma..alhamdulilah,,,,^_^
ade yg ucap selamat hari raya,,ade yg tnye masih belajar kew~ hihi nape nak masuk minang ke mak cik oiii..hihi "kegatalan terserlah aku nieh"

tpi ade yg cakap belajar elok-elok ye "give your parents proud for you"
yey da tiba hari lebaran daaa!!!


sweetnyer!!! sayang mak ngan abah
baju pun sama warna...hihi



nie sepupu aku~ tgok mata dea bulat x?geram kite ase....>_<


masih dizaman muda cik memakai tudung pink tue~ hehe


nie duet raya cikgu tok uda yg kasi makasih!!! maluuuu tpi mahu...


model trompah gaya terbaru~ huh pink giler awek nie....nak ngorat boleh!!



nie adik aku...tpi dea suke buli saya!!!



nie abah aku..tgok dah tak sabar nak pakai bju raya dea~

rasenyer masih sempat lagi utk beraya bersama~ so, dikesempatan yg xbapew nak sempat nie..ku memohon kemaafan sepuluh jari disusunrapi..jika ade salah dan silap moga dimaafkan yeee~

~selamat hari raya~
sekian >_<







No comments:

Post a Comment

Klik Sini

Bobblehead Bunny