Selamat Datang,terima kasih sebab sokong belog Wahida Ayob Story

Monday, June 24, 2013

welcome To StudenT life My deaR~

arrrH,,taju nie Poyo je aku tgok tjuk dea...
walaweyh~ da semester 5 lahh..makin bertambahlah umo aku nie ha...


jadual pun makin padaat tue yg membuat aku malas nak pegi klas....Ehhhhh! ape la aku nie kate nak berjaya bagai klo setakat cakap jew tak de tanggunggjawab untuk buat takkan jadi punya lah!!!
huh! penat teman ase nie ha....menaip macam tak boleh berhenti pulak..haha


Hari nie bermulalah langkah-langkah ku menuju ku Politeknik Ungku Omar..
Pagi tadi bole pulak aku sakit perut bagai..ish sades betol...Anyway....That's not a problem..






bila aku tgok kehadapan pasti aku akan berpaksikan masa silam!!!! fuh sastera la weyh...tpi itu semua adalah realiti kehidupan..so, berubah untuk mencorak setiap warna kehidupan mengikut kehendak diri sendiri  mungkin kearah yang lebih baik...

so, think positive!! and one more thing be positive~

tumpang lalu sekejap>>>>>>>>>




No comments:

Post a Comment

Klik Sini

Bobblehead Bunny