Selamat Datang,terima kasih sebab sokong belog Wahida Ayob Story

Monday, June 17, 2013

Next Semester



Esok aku da nak balik rumah sewa dekat Taman Cempaka,Ipoh....hmmm, mlas pun ade nie mne xnyer nak kena kemas barang-barang nie...errrrrrr aku dah la malas nak kemas....


Barang bersepah-sepah ag nie..mmmm,,,"sapa nak kemas nieh" arrghhhh malas dooooo~

tapi ape-ape pun semoga perjalananku selamat pergi dan blik...

mcm mne la pulak semester 5 nie ek....hmmm,,,kadang ase ble nak abis blaja...
"plisss wahida be matured..ala rilex ar sabar okeyh?!!!"
 makasih to my father sbb sudi hantar barang-barang anakmu ini...

aku akan buat lebih baik insyaallah ,,mungkin inilah masanya utk aku berhijrah kefasa yang lebih baik...
almaklumlaaaa, my target belum sampai lagi...So, apalagi usaha la mak cik oiiii...

jgan mengharap klo xusaha!!!!
jgan asyik nak tido jer memanjang.....


nie yang aku xmahu ia menjadi raja mataku.............Tolong jgan~

arhh ayat da macam org kuat membebel plak....
papepun tukar skit macam mne nak berjaye klo asyik tido....
"bertekadlah utk kali ini dan selamanya....Rajin la skit"~

Good Luck for myself!!!!chaiyOOOOKkkkk...^_^

No comments:

Post a Comment

Klik Sini

Bobblehead Bunny