Selamat Datang,terima kasih sebab sokong belog Wahida Ayob Story

Monday, June 3, 2013

ohH Perutku sakit~

Dalam kesejukkan pagi...Sebelum Azan dilaungkan, sebelum ayam menegakkan kepalanya untuk berkokok
apa yang patut kita semua buat !!!!! apalagi Tido la~
tpiiiii apa yang berlaku kat aku..huhu sakitnye~
tepat pkul 6.00 pagi perut aku sakit sagat2 sampai aku rase nak pengsan~
aku igat lepas aku dah masuk toilet sekali hilang laaaa....itupun klau perut aku nak dengar cakap laaa...
rupanya "pisang xde nyer bebuah skali....bnyak kali weyh"
fuhhhhhhhhh~ memang terbaik la berpuatr2 terase perut nie...tapi ape boleyh buat..>_<
setiap 10 minit aku mesty pegi toilet untuk menunaikan hajatku...huhu
-
-
-
-
-
sampaila ke pagi ..huhu sobb..sobb..sobb
sabar ye sayang~
korank nak tahu bapew kali aku ulang toilet untuk hari nie..
7 kali.....memang toilet tue hari nie aku da tempah siap untuk aku..hahaha


ape la aku nie xde citer dala tue..haha..tpi apepun naseb baik da lega skit perrut ku ini...  

No comments:

Post a Comment

Klik Sini

Bobblehead Bunny