Selamat Datang,terima kasih sebab sokong belog Wahida Ayob Story

Tuesday, January 7, 2014

asAm Garam yg Menyakitkannn

setiap hari itu pasti akan ade yang boleyh membuatkan aku terus sakit...haish  tpi tue sunme kan lumrah kehidupan...
                
"jangan kita selalu igat kita sentiasa diatas sbb setiap yg berlaku pasti akn ade balasannya"
so igat,, jgn terlalu sombong dan jgn igat sume org boleyh maafkan kita


tpi xpew setiap yg berlaku ade hikmahnya "dalam hidup perlu ade pengorbanan"
jika aku kalah dengan cinta ...tpi aku masih berdiri dengan imanKu...alhmadulillah...aku mintak maaf jika aku yg salah....

semester ini bagi aku berat sgt laaa....mne tak dulu aku ade mata air skarang aku dah single ..haishhh xpew laaa...dah xde jodoh nk buat acano..hehehe

lepas tue kalau dulu kitorank satu rumah selalu hang out sama-sama .... adakah kejadian di teknik dulu akn berulang....ohhhhh???/ i don't want these thing happen again n again..

bcozzzz...aku sayang kwn2 aku..ye la nie dah la last sem..tpi aku xleyh daaa sayang org yg pernah aku sayang dulu...what can't i say godbyeee "MY LOVER"...

arhhhhhhh lupakan jela....waaaaa,, dah terlalu bnyak sgt yg aku bebelkan nie..... so, carilah kawan yg inginkan yg terbaek utk kwn2 dea.....terimahlah teguran dengan hati terbuka...

tak salah jika saling mengingati btul x????


so, the last but not least.....lupakan segala moment yg pahit.....biar hilang cinta manusia yg hnya sementara dari terus hanyut tanpa ada noktah....

mungkin setiap apa yang berlaku hari ni mngajar aku utk lebih berdikari dan matang dlm membuat segala keputusan..
"igat jgn mempercayai seseorng itu lebih dari kita mempercayai diri sendiri"


No comments:

Post a Comment

Klik Sini

Bobblehead Bunny